Řeckó? Řecko!

1. srpna 2011 v 21:42 |  K's diary
Jak už jsem psala v před-řeckovém postu, s našimi dovolenými to není nikdy snadné. Tento rok jsme chtěly znovu na Olympic Beach stejně jako minule a dokonce jsme objevily i last minute- jenomže do toho skočil můj předzápis předmětů a poté i kamarádčin (jmenuje se Hana). Z našeho dalšího objevu se vyklubal zájezd s vlastní dopravou, takže jsme už v podstatě přestaly doufat. Jenomže co to! S vypětím všech sil našla Haňa zájezd do Nea Vrasny (nikdy jsem o tomto místě neslyšela) s Apollonem a hned napsala mail, jestli by se nenašly ještě 2 volná místečka a ono vy vyšlo (a nejen 2 volná...). Na vyřízení všech věcí jsme sice měly jen 3 dny, ale zvádly jsme to, i před počáteční problémy s posláním peněz a stresováním, že nestihnou přijít včas.

V pátek jsme konečně vyrazily směr Olomouc- Brno a pak jen autobusem kanceláře. Když rozvěsili zasedací pořádek, trošku jsem nechápala a myslela jsem, že to popletli. Nakonec ne..protožě jelo málo lidí, každý měl vlastní dvousedačku, tím pádem byla cesta o moc pohodlnější. Prospala jsem celou noc, takže jsem si ani nestačila všimnout, že už jsme dorazili na místo. Nemám ráda to čekání, než vám přidělí pokoj. S Hanou jsme nakonec dostaly pokoj pro 4 (!!) osoby, sice maličký, ale pěkný( aspoň méně místa na nepořádek) hned v přízemí.

Ráno ani odpoledne jsme se koupat nebyly, jenom jsme ležely a vyspávaly, ale večer jsme vyrazily na obhlídku okolí. Už nikdy nechci jet na dovolenou v sezóně! Možná je to i místem, ale po malé cestičce se táhly dlouhé fronty a člověku trvalo i několik minut, než se vymotal, natož nají osobu, se kterou přišel :D Daly jsme si frappe (stejně jako skoro každý den- pár frappeových fotek níže:D) a gyros (největší trapas mého života...kluk co tam pracoval nám dával nesmyslné otázky, na které jsme neuměly odpovědět- a to nemyslím jazykově).

Další dny jsme jely v tomto koloběhu:

• 7. 30- 8.00 - vstávání
  • kolem 12.00- příchod z pláže domů
  • 12- 15- oběd a poobědový odpočinek (spánek:D)
  • 15- 19- odpolední koupání ve obřích vlnách
  • 20- XXX- noční život
Ano, vlny byly z celé dovolené největším vzrušením. Několik vln mě tak smetlo, že jsem myslela, že jsem už v nebi.

V jednom z prvních dnů nás přepadla příšerná deprese z toho, kam jsme se to vůbec vydaly- nic...žádné diskotéky, jen spousta barů a turistů...nakonec se to mírně zlepšilo, ale stejně nás to mrzelo.

Absolvovaly jsme pár náročných tůr v největších vedrech- výlet do Soluně (krásný:)) a výlet do "města, kde to žije"- Stavrosu (podle delegátky...po příchody jsme zjistily, že se hodí spíš "město, kde je mrtvo").

Neměli jste moc šancí vidět, jak vypadám, proto sem dám několik maličko fotek- prosím, omluvte mě...na většině (99%) fotek vypadám idiotsky, takže jsem vybrala jen ty vhodné.

Zatímco se všichni vrátili domů opálení, já se vrátila stejně bílá, jako jsem přijela a navíc taky spálená. Kamarádka je taky pěkně snědá, ale z kombinace opalováku a jejího krému na zvýraznění opálení (:D) se jí na celých rukou a nohou udělal exzém.

fotky:

náš hotel

(Hana)

Ano, to jsem já...všimněte si spálených ramen, obličeje a vlastně úplně všeho:D

to fialové je moje "cestovní příruční taštička"- je asi 4 roky stará, ale absolvuje se mnou každou zahraniční cestu- něco jako tradice

Nejkrásnější kolotoč na světě- kapitola sama o sobě. Každý den jsme kolem chodily a říkaly si, že ho určitě musíme zítra v noci vyfotit. Zítra..zítra...zítra...Jako naschvál nám ho zakryli..ale stejně ho máme vyfocený, i když jenom takhle:)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.